Return on Content

Content is ontzettend belangrijk in de customer journey. Bij vrijwel elke oriëntatie of aankoop worden online kanalen gebruikt.  Hoeveel impact maakt de content? Daar doet Return on Content onderzoek naar.

Return on Content kwam bij ons met de vraag of wij konden helpen bij het opzetten van een website. De wensen vanuit Return on Content waren dat ze aan de ene kant uniek wilden zijn op het internet, maar dat aan de andere kant ook de website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk werd. Hiervoor hebben zij Vible ingeschakeld.

Website

Return on Content werkt met verschillende methodes om content te meten. Deze methodes moesten goed uitgelegd worden zodat iedereen ze begreep.

Online overzicht

Voor het bouwen van de website zijn wij eerst in gesprek gegaan met Return on Content. Tijdens het gesprek vragen wij zoveel mogelijk uit. We stellen vragen over de boodschap die op de website moet komen te staan. Dit zijn vragen zoals "wat is het doel voor de klant op jullie website?" of " Welke pijn voelt de klant voordat hij jullie oplossing heeft gevonden?".

We stellen ook vragen over het ontwerp van de website. Dit zijn vragen zoals "welke website vind jij qua stijl aantrekkelijk?", of "welke onderdelen op een bepaalde website spreken je erg aan?".

Tijdens dat gesprek hebben we alle eisen en wensen genoteerd. Vanuit daar hebben we een webdesign ontworpen die we op locatie hebben gepresenteerd.

Nadat de juiste stijl bepaald was, is de website gebouwd in Webflow. Gezamenlijk met Return on Content hebben we bedacht welke content waar moet komen te staan. Dit doen wij altijd om het beste resultaat te behalen.

"‘De jongens van Vible helpen ons bijna maandelijks met verschillende werkzaamheden. Ze werken erg nauwkeurig en denken altijd met ons mee. Hun expertise en kennis helpt ons bedrijf met groeien, hier zijn wij erg dankbaar voor. "

Robert Schueler
Eigenaar Return on Content

E-book

Hoe kunnen we contactgegevens verzamelen van potentiële opdrachtgevers? Met die vraag kwam Return on content bij ons aankloppen.

Leads verzamelen

Return on Content heeft ontzettend veel kennis in huis. Deze kennis kunnen ze goed gebruiken bij het genereren van nieuwe leads. Wij adviseerde hen om de kennis die ze hebben te vertalen naar een E-book.
Dit E-book hebben wij een uniek uiterlijk gegeven.

Daarnaast hebben we een koppeling gemaakt met MailChimp om de potentiële opdrachtgevers naar een funnel te leiden. Zodra iemand zich aanmeld, ontvangen de eigenaren van Return on Content een mailt met de contactgegevens. Over elke stap is nagedacht en dat heeft als resultaat dat er regelmatig nieuwe opdrachten binnenkomen via het E-book.

Template ontwerp

Vible heeft voor Return on Content verschillendetemplates gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan presentaties slides voor LinkedIn of aan email templates voor de nieuwsbrief.

Bekijk het nu zelf

Wil je meer weten over Return on Content?
Neem dan nu zelf een kijkje hoe wij de huisstijl van
Return on Content verwerkt hebben in de website.
Klik op de link hieronder.

Overtuigd? Laten we binnenkort (online) koffie drinken

Afspraak inplannen